امیر مهدی امیر مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
ساریهساریه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته خانم و آقای فرشته

صدای قدم های تو

1392/7/4 9:21
292 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه داریم صدای قدم هات رو می شنویم .

خانوم ... دیروز خبر داد که احتمالا از هفته ی آینده انتظار جدی تر ما شروع می شه دعا کن که این انتظار خیلی طولانی نشه .

خانوم ... گفته یه هفته تا یکی دو ماه می کشه .

می دونم که فرشته های آسمونی مراقب فرشته ی زمینی من هم هستن ولی تا تو ، تو بغل خودمون نباشی دلمون آروم نمی گیره .

راستی مامانی من وقتی کوچولو بودم این تابلو به دیوار اتاقم بود . گفتم شاید تو هم اون رو دوست داشته باشی .

تابلوی اتاق کودکی خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یاسین
6 مهر 92 7:37
بهترین و دلنوازترین صدا
صدای بالهای فرشته آسمونی که داره زمینی میشه
مامان فرشته پیشاپیش تبریــــــــــــــــــــــــــــک


خاله سارا
7 مهر 92 9:30
انشالله توی همین هفته با بهترین و شیرین ترین خبر بیای
باران
10 مهر 92 14:45
سلام دوست عزیزم انشااله زودی مامان میشی گلم واسه منم دعا کن وافتخار بده بیا وبم راستی یک مقاله جالب هم هست که مطمعنم به دردت میخوره بیا وبخونش


ممنون . دعا می کنم باران زودتر به دامنت بنشینه
مهدی طالبی
20 مهر 92 21:13
سلام در مورد انعقاد نطفه مطلبی توی وبلاگم گذاشتم امیدوارم براتون مفید باشه دوست داشتید مطالعه بفرمایید التماس دعا