امیر مهدی امیر مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
ساریهساریه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته خانم و آقای فرشته

اسم فرشته ی من

1392/5/28 18:08
286 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی نازم  برات دو هفته گشتیم تا یه اسم خوشگل پیدا کردیم . آخه می گن اسم رو آینده ی ادم ها تاثیر زیادی داره

عزیزم تو قلب مایی ما هم برای پیدا کردن اسمت همه چیز رو در نظر گرفتیم دوست داشتیم یه اسم زیبا ، با معنی و مذهبی برات انتخاب کنیم . البته شاید مامان بابای عزیز و موقتی تو هم برات یه اسمی انتخاب کرده باشن ولی اشکالی نداره من و بابا هم هر کدوم دو تا اسم داریم یکی تو شناسنامه یکی هم برای صدا کردن .

فرشته ی من من نمی خوام هویتت رو ازت بگیرم فقط می خوام هر کاری که می تونم بکنم تا تو به بالندگی برسی . و زیبا تر از یه فرشته بعد 120 سال دوباره به اسمون پر بکشی .

نمی دونم بعدها که بزرگتر شدی اسمت رو دوست خواهی داشت ؟

من که وقتی به خاله ها و مادر جونی  گفتم از انتخابمون استقبال کردن آخه تو کلی کتاب . سی دی و اینترنت گشتیم تا این اسم رو برات انتخاب کردیم .

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

ما کلی اسم رو بالا پایین کردیم حدود چهل تا اسم بود اونقدر سبک سنگین کردیم تا به این اسم رسیدیم .

اسم یکی از دخترهای امام صادق ع  البته تو سایت ثبت احوال نوشته دختر امام کاظم ع فرقی نمی کنه هر دوی این امام ها برامون عزیز بودن . معناش هم قشنگه : ابر پرباران و بانویی که نسل فراوانی دارد .

دوست دارم واقعا مثل ابر مهربون باشی نگاه نکنی زیرپات چیه زمین خشکه ، مزرعه ی گندمه یا باغ گل دوست دارم مثل ابر مهربون باشی و فقط بباری . راستش اینجوری شبیه اهلبیت ع می شی . آخه پیامبر ص  ما معروفه به پیامبر رحمت و مهربانی ها

عزیزم مثل اسمت مهربون باش 

دوست دارم مثل ابر اخلاقت نرم باشه . ؛اخه پیامبرمون دوست داره پیروانش نرم خو باشن . 

عزیزم  دوباره ارزو می کنم اسمی رو که برات انتخاب کردیم دوست داشته باشی 

  .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
28 مرداد 92 19:17
ساعت دیواری گیسو طراحی بسیار زیبا برای دیدن جزدیات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید: http://bziran.com/detail.php?id=5&vendors=21310244&AdsID=53277&theme=0
سمیه
28 مرداد 92 23:03
ایشالله نی نی نازت به سلامتی به دنیا بیادد


ممنون . البته شاید الان نی نی من به دنیا اومده باشه
باران
29 مرداد 92 15:50
سلام عزیزم قراره از جایی نی نی بیاری؟ به وب منم سر بزن


آره خانم از یه جای غیر از بیمارستان که همه ی مامان ها میارن .
یاسین
29 مرداد 92 20:15
به به عجب نام نیکو و بامعنایی احسنت به مامان فرشته
زهرا
26 شهریور 92 22:58
از کجا اوردین نینیتونو؟منم بچه میخام http://khodaya.niniweblog.com/